sweet monday

hellu peoples, hade totalt glömt bort mitt löfte om att blogga men nu sitter jag på autolack hos pappa och har ingenting för mig så då kan jag väll ta och blogga :) dagen har rullat på förvånadsvärt bra trots min inställning att den skulle bli skit hö-hö! hade svenska b imorse, inte alltför kul men jag börjar iallafall förstå vad vi håller på med. lunchen tillbringades på stan med jessica, spanade runt efter pressenter åt de blivande 20-åringarna! vet nog vad jag ska köpa, men det avslöjas knappast här! :D ska fara in till stan när johan slutat jobbet iallafall. lägger upp bilder från dagen senare ikväll, peace out!


love!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Vad roligt att du har börjat blogga igen :) Har saknat att läsa din blogg :)

2010-09-13 @ 18:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback