Hockeykväll

Hej :) har inte hunnit uppdaterat idag för jag har städat rummet, rensa garderoberna och massa annat. Nu sitter jag iallafall o kollar på hockey med pappa & johan. Vart ingen skola idag heller, försov mej sen ringde rossi vid halv 10 och sa att vi slutade efter första lektionen så det känndes bara onödigt att åka dit då.

Sålde mina ridstövlar igår också, till carro. Skönt med extra cash att shoppa för hähä :) Nu till nått annat, är det för tidigt att börja ha vinterjacka? Det var kallt som satan idag så jag drog på mej dunisen men kännde mej lite ensam om det.. haha!

Nu ska jag återgå till hockeyn, uppdaterar sen om jag hinner. Måste försöka sova i tid så jag kommer upp imorgon. Men slänger upp en dagens outfit:



Tröja: Gina tricot
Kjol: Gina tricot
Leggings: H&M
Skinnjacka: New yorker
Skor: Scorett


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback