Chillning på hög nivå

Tja, förlåt för dålig uppdatering men har helt enkelt inte orkat blogga och har ingenting att skriva just nu heller. Var iallafall i Birsta en sväng idag igen, eftersom vi han vara där ca. en halvtimme igår. Haha! Letade efter nån stickad kofta, men hittar ingen naturligtvis. Förutom en men den fanns inte i xs, utan i alla storlekar utom xs, blev jag lite less?! Tröst köpte lite smink och underkläder istället, ASbra :)

Blev ju ingen skola idag heller, så nu har jag vell missat hur mycket som helst och de suger.. Just ja, jag lämnade in min rapport om ekologisystem idag med. Hoppas jag får bra betyg! Har fan slitit som ett djur med den där rapporten fast jag är helt jävla ointresserad av natur och sånt.

Nu sitter jag och baby iallafall i soffan och kollar på nått skit. Ska mysa vidare.
Peace out

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback