Städat klart

Sådärja nu har jag nyss städat klart, vart superfint! Älskar när det är rent och städat omkring mej, men är ju ganska duktig på att stöka ner. Ska försöka hålla de fint ett tag ialf ;D Hockeyn gick ju åt helvete också men det behöver vi inte ens prata om, biffarna var goda iallafall hahahha!

Knäppte lite pics på mitt rum. Tycker inte mitt rum är så fint längre, är as less på tapeterna. Ska nog måla/tapetsera om till våren eller något :)


Min smyckeshand:


Byrån, sängen och prydnadshyllan :)
  

En av mina garderober:


En till garderob och min skohylla (knappt hälften av mina skor haha)

 

Kom precis på att jag undrar hur många skor jag verkligen har, måste fan ta och räkna :) älskar skor <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback