Pasta carbonara

Hello :) har nyss ätit middag, pasta carbonara som jag och Johan gjorde. Gottti! Och nu ska vi åka och sola eller något. Var ju hos optikern förut och jag är tydligen översynt, vet inte riktigt vad som menas med det men fick iallafall välja ut ett par bågar. Tog ett par mörka Prada, de ska ju va lyx ;D skiysnygga var dom faktiskt, synd bara att jag inte passar lika bra i brillor som min fina vän Ida :( men kommer nog bara ha dem när jag ser på tv och kör bil typ. Bara då de behövs, ser bra på nära håll :)

Efter vi var färdig hos optikerna släpade jag med pappa till bikbok för att visa kavajen jag önskar mig i födelsedagspressent, och jag har världens bästa pappa iallafall. Fanns en kvar i min storlek så han köpte den åt mig. Fast får ju den när jag fyller år :)

Men nu ska jag dra mig, uppdaterar sen om ni har tur haha (y)


Pasta Carbonarna, bild lånad från Google.

Kommentarer
Postat av: josse

va :O köpte han den skönheten!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback