Morgonmys

Sitter här och myser i köket med min nya morgonrock, bärbara datorn och en kopp kaffe. Igår hälsade vi ju på lillproppen på sjukhuset, tyckte så synd om henne! Men vi gav henne iallafall massvis med godis, popcorn och blommor :) fast jag och alex stod för det mesta godis ätandet (y) Vi var hos ida till 5 då vare ju som Alex skulle sagt, dags och tänka på refrängen. Vi gick en runda på stan, fick med mej en massa fint =D visar i nästa inlägg.

När vi var färdig på stan åkte vi hemmåt Njurunda, släppte av Alex hemma hos henne. Bestämde oss för att kolla på film hemma hos Johan senare på kvällen. Jag och älskling for hem och käkade, jag gjorde pannkakor och våfflor, kunde inte bestämma mig vad jag var sugen på så jag åt en pannkaka och en våffla sen köttsoppa till <3 AS gott!

Sen hämtade vi upp Alex och for till Johan där vi kollade på filmerna Jiddra inte med Zohan och Eden Lake. Båda filmerna var superbra! :D När filmerna var slut åkte vi till Bredsand och köpte cigg sen skjutsa vi hem Alex och drog hem. Såg lite på Hem till Midgård sen somnade vi sött vid halv 5 tiden :)

Idag vet jag inte riktigt vad som händer och sker. Ska iallafall till pappas jobb för Johan ska välja färg till Emils moppe som ska lackas om. Sedan tror jag väl att vi ska in till stan och fixa en grej. Hockey ikväll äre också :)

Bild lånad från Google!

Kommentarer
Postat av: alexandra

bra uppdatering :D:D:D:D

keep it rowling


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback