God morgon :)

Har nyss vaknat, gick ut och tog en cigarett och slog mig sedan ner framför datorn. Jag har blivit sämst på att uppdatera den här jäkla bloggen. Glömmer ju bort ;o haha! Men tänkte berätta lite om helgen.

Fredag: Slutade skolan vid 1, mötte upp Alex på stan sedan kom Ida och Josse också. Gick runt på stan till halv 6, tråkigt trött jag var i benen. Tog bussen till kvissle där Johan hämtade upp mig, åkte hem och fixade oss sen drog vi till stan och käkade på Kina, gotti :) Efter det åkte vi och hyrde film, köpte candy och sånt sedan drog vi hem till Johan. Det var fredagen ialf.

Lördag: Såg hockeyn kl. 4 och efter det fixade jag mig sen åkte vi till Mia som hade 30-års kalas. Så jävulskt skön hon är =D Drack lite öl och kaffe med baileys. Mysigt värre!

Söndag: Nyss vaknat, väntar på att Johan också ska vakna till liv. Vi ska till Birsta idag. Hoppas att det finns nå fina saker att slösa sina pengar på. Btw shoppade jag lite i fredags, lägger upp bilder på det sen. Samt gårdagens outfit och en dagens om jag orkar :)


old pic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback